czwartek, 8 listopada 2012

Lakiery firmy Butterfly seria SINGLE - moja opinia

Hej Drogie Czytelniczki! Dzisiaj mam Wam do przekazania moją opinię na temat tanich lakierków firmy Butterfly seria SINGLE. Są to lakiery zamknięte w 6 ml buteleczkach, mają pędzelek dość średniej grubości. Zdecydowałam się zrecenzować owe emalie, bo w mojej kolekcji znalazło się 4 lakiery, w mojej siostry 1, a jestem z nich w miarę zadowolona. Dlaczego w miarę? Bo cena jest bardzo niska( od 1,60 zł do 2,80zł), a mają fajną gamę kolorystyczną. Ja posiadam kolory o numerach kolejno : 401, 17, 403, 386, 411.




























Plusy:

* zdecydowanie zawrotnie niska cena
* rzadka konstynstencja ułatwia aplikację
* wygodny pędzelek
* ładne kolory
* nie bąbelkuje i nie smuży

Minusy:

* średnia dostępność - można doszukać się ich w kioskach ruchu, ale już nie z taką łatwością, jak lakiery Safari

* trwałość - bez topperów po 1 dniu możemy zauważyć lekko starte końcówki, po półtorej/ dwóch dniach może odpryskiwać












Przykładowy manicure możecie znaleźć w poście tutaj .





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz