wtorek, 26 lipca 2011

Marynarska inspiracja i modny oranżowo - różowy make up.

Witajcie drodzy blogerzy!
 Chętnie Wam dzisiaj przedstawię mój marynarski strój dnia. Nie wiem, jak Wy, ale ja bardzo lubię szperać po second handach, nawet, gdy nic nie znajdę, jest to sposób na relaks, a gdy uda się upolować coś fajnego w niewysokiej cenie - to dopiero jest szał :D Także dzisiejsze ubranko to przede łupy właśnie z drugiej ręki - torebka dobrej i znanej marki Atmosphere za jedyne 10 zł, buty za 4zł, a tunika nie pamiętam dokładnie, ale za ok. 12 zł. Dodatek też niedrogi, bo biżuteria w jakże żywym i modnym kolorze czerwieni zakupiona jako dodatek w jakiejś gazetce typu "Pani domu" już baaardzo dawno temu. Mimo, że strój niedrogi, myślę, że można ładnie wyglądać za niewielkie pieniądze ;)







Tunika - sh
Legginsy - no name
Szpilki - sh
Torebka - Atmosphere/sh
Biżuteria - no name

Jako dodatek pokażę Wam mój dzisiejszy makijaż. Jestem zwolenniczką nieco ostrzejszego make up'u, lecz podążając za trendami stworzyłam ciepły, wakacyjny look na moim oku. Do wykonania mojego makijażu używam niedrogich kolorowych cieni, ważne, by mieć dobrą bazę na oku. I tu Was mile zaskoczę - jako bazy używam podkładu z bazą 2w1 Lirene z serii Natural Look. Sprawdza się naprawdę bardzo dobrze, makijaż jest dzięki niemu kilkanaście razy trwalszy, a nawet cienie kupione za grosze utrzymują się do kilku godzin.





2 komentarze:

  1. Uwielbiam, gdy widzę, jak ludzie za grosze wyglądają ładnie, a Ty należysz do takich osób! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że można ładnie wyglądać za małe pieniądze, czego przykład widzimy właśnie w tej notce. :)
    Nie wiedziałam, że masz blogspota. Oczywiście linkuję u siebie. :)
    Przecudowne i megaseksowne szpileczki! :))
    Buziak :-*

    OdpowiedzUsuń