czwartek, 18 grudnia 2014

Dzień darmowej dostawy - mój pierwszy raz z Makeup Revolution.

Hej! Przychodzę do Was z prezentacją prezenciku, jaki sobie sprawiłam z okazji Mikołaja :) W mojej kosmetyczce brakowało mi przede wszystkim rozświetlacza, a także pokusiłam się na bronzer firmy, o której ostatnimi czasy głośno w blogosferze, a mianowicie jest to marka Makeup Revolution. Nie mam jeszcze dokładnej opinii na temat tych produktów, powiem tylko, że myślałam, że bronzer będzie w nieco chłodniejszej tonacji, ale tragedii nie ma :) Za to rozświetlacz jest piękny - same zobaczcie :) Zapraszam na fotorelację :)

Zamówiłam sobie wypiekany rozświetlacz w odcieniu Golden Lights. Jest w bardzo, rzekłabym nietuzinkowym odcieniu - mi się bardzo podoba :)



Bronzer natomiast wybrałam w odcieniu Medium Matte. Prezentuje się następująco:



W drogeriach internetowych za rożwietlacz zapłacimy 14,99 zł, natomiast za bronzer 9,99 zł. Czy skorzystałyście z Dnia Darmowej Wysyłki? Macie któryś z produktów?

9 komentarzy:

  1. W Dniu Darmowej Dostawy sprawiłam sobie paletkę Essential Shimmers :) . Też taki drobny prezent mikołajkowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że skorzystałam i też kupiłam rozświetlacz tyle, że z firmy theBalm :) Jutro na blogu będzie post z moimi nowościami

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja skorzystałam z dnia darmowej przesyłki, tylko nawet nie pamiętam, co zamówiłam... :D Chyba wtedy akurat zamawiałam szczotki. :D Mam wszystkie te rozświetlacze i wszystkie są piękne, idealne, jak dla mnie! I to jeszcze jaka cena, kosmos. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny jest ten rozświetlacz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne produkty :) Ja również podczas DDD skusiłam się na coś z Make Up Revolution :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny, rzeczywiście! :)
    słyszałam że ta firma tez jest godna polecenia.
    miłego wieczoru, wpadnij do mnie, będzie mi miło jak zostawisz po sobie ślad...
    http://ssayssomething.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze niczego z tej firmy, ale ten rozświetlacz mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się rozejrzeć za tymi rozświetlaczami :)

      Usuń