środa, 29 maja 2013

Ostatnie lakierowe zakupy + prośba o wsparcie! Miss miss, każda z Nas chce Nią być ;)

Witam Was bardzo serdecznie!
Ostatnio trochę się u mnie dzieje, także jak widać dużą absencję na blogu... Mam sporo materiałów i rzeczy o których chciałabym napisać i muszę w końcu jakoś lepiej organizować sobie czas...

Dzisiaj krótki post, zakupiłam sobie ostatnio lakiery, których kolory dawno chodziły mi po głowie ;) Chciałam Wam pokazać, jakie fantazje miałam odnośnie barw na moich paznokciach. Powiedzcie, który z nich jako pierwszy chcecie zobaczyć w akcji?



I w lepszym ujęciu :



Drugą sprawą jest fakt, iż biorę udział w konkursie o wdzięcznej nazwie " Miss Metalowego Podkoszulka". Co prawda wątpię, bym zdobyła tyle głosów, by mieć 1 miejsce, ale konkurs trwa do 10 czerwca, więc czasem niemożliwe staje się możliwe! ;) Bardzo proszę o pomoc, wystarczy polubić moje zdjęcie - jak coś, kandydatka nr 3;) A tutaj kilka zdjęć z sesji do tego konkursu i link, gdzie możecie zagłosować :

http://www.metalnews.pl/miss-metalowego-podkoszulka-glosowanie









3 komentarze:

  1. Fajne lakiery :)metalowy podkoszulek też spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ostra dziewczyna ;) świetne kolorki tych lakierów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się niebieski Manhattan :) Miss Metalowego Podkoszulka? Świetna sprawa... Według mnie wyglądasz ślicznie, kobieco i zmysłowo nawet w tak agresywnym podkoszulku ;D Jesteś bardzo ładna! :*

    OdpowiedzUsuń